יום שלישי, 9 בדצמבר 2008

נעליים וכאבי ברכיים

ברוכים הבאים לבלוג נעליים של ישראל

בבלוג זה תקבלו את כל המידע הנדרש לכם אודות רכישת נעליים באינטרנט, נעלי נשים, נעלי גברים ועוד.

מערכת ההליכה של אפוס מבוססת על יחידות ביו מכאניות שצורתן חצי כדור, המוצמדות תחת שני אזורי הדריכה בכל רגל. בסוליה קיימות מסילות המקנות התאמה ייחודית במיקום היחידות, על ידי הסטה שלהן, בהתאם לאופי הבעיה ממנה סובל המטופל. כשהמטופל הולך, מחוללת המערכת אי יציבות קלה ומבוקרת בכל שלבי הדריכה. נחיתת כף הרגל, השהייה והמראת כף הרגל (מכאן גם שם מערכת ההליכה, APOS-All Phases Of Step cycle). המטופלים הולכים עם מערכת ההליכה כשעה ביום בסביבתם הטבעית, ופעולת ההליכה מחוללת אלפי אימונים חיוביים במנח הביו מכאני המותאם ביותר.

לעזור כאבי גב תחתון ?

טיפול אפוס מתבצע תוך כדי הליכה יום יומית ובמהלך פעילויות שגרה בבית, בחוץ או במשרד, בזמן הנח לכל אחד, במטרה לאפשר חזרה לתפקוד מלא ועצמאי. הטיפול בטוח, אינו פולשני ואינו תרופתי ומשלב הפחתת כאב, שיקום תפקוד המפרק ושיפור הליכה.

האם נעלי אפוס יכולים לעזור בשיקום לאחר שברים ?
המערכת העצבית שרירית נפגעת בכל פגיעה אורטופדית, החל מקרע ברצועות, דרך שברים או נקעים חוזרים וכלה בשחיקת סחוסים. מחקרים מוכיחים כי אפשר לאמן אותה, ושאימון שכזה יכול להחזיר את המפרק לתפקוד תקין ומתואם ללא כאב, למרות הפגיעה הקיימת בו. אך מה שחשוב באימון שכזה, הוא שיתבצע תוך כדי הליכה או פעילויות שבשגרה, בצורה אוטומטית ולא מודעת, שתפעיל את המפרקים לכל אורך טווח הפעולה שלהם. כל זאת בסביבתו הטבעית של המטופל ובזמן הנח לו.

האם נעלי אפוס עשויות לעזור לטיפול בדורבן?
הסטת עומס מהאזור הפגוע במפרק ופיזורו באופן שיפחית כאב - על ידי שינוי נקודות הדריכה במערכת ההליכהאם נציץ בסוליית נעלינו, נראה את סימני השחיקה תמיד באותו מקום. מה שאומר כי נקודות הדריכה שלנו יחסית קבועות. אצל אנשים עם כאבי ברכיים נקודות אלה מצביעות על העומס הקבוע, לאורך שנים, המופעל על אזורים ממוקדים במפרק הברך. הסטה של נקודות דריכה אלה, המתאפשרת באמצעות מערכת ההליכה של אפוס בלבד, מסיטה את העומסים מהמפרק ובכך מקלה על הכאבים בברכיים.